BrandweerReggestreek

Holten- Vlam in de pan zorgt voor veel rook in huis

Holten – Donderdagochtend 25 maart rond 09.44 uur was brand ontstaan in de keuken van een woning aan de Schoutenstraat in Holten

Een vlam in de pan, zou volgens Veiligheidsregio Twente, de oorzaak zijn geweest van de brand. De brandweer had het vuur snel onder controle. Later werd nog even de ventilator ingezet voor de rook daarbij werd ook de ramen en deuren opengezet.

Het is nog onduidelijk hoeveel schade de woning heeft opgelopen.

Gerelateerde artikelen

Back to top button
WhatsApp Tip! de redactie.