AmbulanceBrandweerPolitieReggestreek

Enter – Brand in omvormer van een zonnepanelen

Enter – Op woensdag 15 september rond 14.30 uur was brand ontstaan bij een woning aan de Stationsweg in Enter. Het betrof een brand in de omvormer van een zonnepaneel. Brandweerlieden hebben de brand geblust met een brandblusser.

Een bewoner werd nagekeken door de ambulancedienst. Uiteindelijk werd besloten om de bewoner mee te nemen naar het ziekenhuis. De oorzaak van de brand is niet bekend.

Salvage is ter plaatse om de schade te bekijken.

Gerelateerde artikelen

Back to top button